2tjejer vi ratten och vilse i Västerås! Inte lyckat, eller?

Jaa idag har jag vart på hemligt uppdrag som inte vart så hemligt efter att tag så nu kan jag berätta vad jag har gjort! Har just nu iaf kommit hem från att ha vart hos släkten och kollat när de fiskat kräftor ;)

Idag kl 08.00 körde jag och syster iväg mot Västerås! hihi Massa mys och kul ;) Vi yra runt där med en karta som vi inte fatta ett skit av! Stod vid sista rondellen på vår beskrivning "åk österut på E18" kommer vi till rondellen.. hum vart ligger öster ut och alla 3 korsningar på rondelan så vara lla E18.. tog vänster och åkte en bra bit sen vände vi, och tog höger i rondellen och kom långt ut i helvete till ingensans så då körde vi tillbaka och tog rakt fram i rondellen och hamna jhelt fel så då fråga jag en gubbe vart gatan låg och fick en förklaring (fatta inte riktigt och ville ju inte värka korkad så låssades förstå) åkte ditåt som vi åkte första gången och klockan började rinna ut.. så kom till en mack och jag var arg och skulle ha en karta men så frågade jag en i kassan om de vista vart gatan låg och de viste dom så fick en bra beskrivning av de och en karta så tillslut hitta vi dit =D WIEEEE SYSTER YSTER LARADE SITT TEORIPROV PÅ BILKÖRKORT! hihi min duktiga storasyster ;) När jag gjorde mitt teoriprov så satt jag i nästan 50min, cassi kom ut efter knappt 20min så vart helt chokad av att det gick så fort (humm, undra hur segt jag läser igentligen!)  Ajaa syster yster klara det och sen yra vi runt i vilse igen innan vi hitta en skylt "centrum" så vart det shopping i västerås ;) Hittade en hel del roliga saker =D En body, 2 skortor (så snygga) plångbok, behå och 2 trosor i samma... byxor och jaaa =D hittade en hel del ;) as roligt =D



kläderna jag har på mig är nytt också (A) Skortan är blå men ser svart ut^^

Kan säga att jag är så stålt över min syster som klara av det =D hihi Och så snabb hon är på att svara på frågorna.. Har någon grad dysleksii (stavning) men har altid vart så töntig och vägrat göra de.. När lärarna vill att jag skulle göra det (A) hehe Men ajaa jag klarar mig bra även om min stavning är lite sne "/

Nu så ska jag snart krypa ner i sängen och så upp imorgon bitti och jobba ;) wieeee <3 11.00-15.00 så skön tid :)

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

sv: whaaaaaaaat hur såg dom ut? :D



Haru varit på new yorker din sate? :O:O du kjunde ha köpt upp sortimentet åt mig!

2010-08-13 @ 23:02:45
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0