08, javist! Stockholm senare då ;)

Längtartils jag ska få åka ner till Stockholm! Träffa mina goa kusiner och hämta Emil på Arlanda ;) Massa shopping kommer det bli! Kusin Robin (08an?) ringde mig nyss och så sa han att han var på stan här i ludvika med 2 kompisar så vart att dra en vända upp till stan för att träffa på de och säga hej till kusinen <3 As trevligt och hans kompisar var så söta (= hihi Så pratade jag med han om jag kan komma upp ill stockholm den 23 eller 24 och vara kvar hos dom till den 27 så blir nog antagligen så ;) Kanoners ju <3 hihi älskar storsdagen stockholm (=


Detta är min 08 till kusin =D haha Han klagar på min dealekt ;) Siken en!

han och hans kompisar sover i majastugan ute hos farmor och farfar! Så kanske ska dit mitt i natten och skräma dom lite ;) haha eller nee så taskig ska jag ju inte vara! Har ju ingen bensin så kommer inte så långt! Lär tanska bilen på fredag när lönen rullar in ;) wieeee


Så vart att sitta inne på Bk och bara prata och så köpte jag min en coca cola ;) hihi


KAN MEDELA!!!!!

min 5-minuters kola gick rakt in i väggen! hehe Hade inte smörpapper hemma så tänkte! Äch, bode ju gå lika bra med folié? (sånt där silvrigt papper) men det gick inte alls bra och kolan så följer foliét med! Suck...

snart träningsdags ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

du, du kommer inte vilja gå på nå rulllband :p step är bara ett kondtionspass. ASDRYGT :P

2010-08-10 @ 16:30:32
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Bella

du kan väl komma och hälsa på oss <33

2010-08-10 @ 17:09:09
URL: http://bellazzz.blogg.se/
Postat av: Alexanderelizabeth

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-02-14 @ 15:05:42
URL: http://alexanderelizabeth.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0