Tisdag!

Dagen har gått så segt men ändå fort.. klockan är redan 5, typ... Och idag har jag hunnit med mycket!! Tvättat, köpt födelsedags present till mamma =D Vart inne på elkedjan och träffat en säljare och kollat på lite nyheter och sånt ;) haha Sen hem och tvättat vidare.. så nu börjar verkligen tvätthögen minska stort! haha Känns så grymt braa att det nu snart är helt slut på skit tvätt^^



Lördas var kanon ;) hihi Tänk att min lilla Milla vart 20 år XD hihi fusk, min tur snart då? (A) As kul att träffa alla och as mysigt med tårta, mat och massa mysigt sällskap =D Me like it <3

Har inte hänt så mkt mer idag än att jag har städat och sånt tråkigt "/ Usch.. haha men det lär ju göras ;)

Nu är det inte lång tid kvar till studenten^^ shit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0