Sovmorgon! Nej^^

Aldrig sovmorgon, bara söndagar så imorgon ska jag allt sova hela dagen^^ haha Nej men idag är jag och jobbar som alla andra lördagar (= På Elkedjan, den som inte visste ;) Väldigt lugnt för tillfället så får väl hoppas att det kommer mer folk nu! haha Sitter och kikar runt på internett ifall man ser nå roligt som man vill klicka hem! hihi

Texempel ett armbands ställ! Skulle inte vara fel för då kan man ju lätt hitta sina armband som vanligt vis bara ligger någonstanns å så hittar man inte på de när man ska ha dom! OTUR^^

Och de här söta örhängena? Tyckte de var as gulligt XD haha mumms <3


Efter jobbet så blir det att åka direkt hem, hoppa i nå snyggare kläder än det jag har på mig nu! (jeans och en bers stickad tröja) och åka så fort jag kan ut till Gonäs ;) hihi Fira milla som blir 20 år <3 massa grattis lilla gumman.. Tänk att hon har blivit så stor, och tänk att snart är det min tur! men jag har ju 19 först innan jag blir 20 men ändå? vi har blivit så jävla gammla XD haha

Så ska bli as kul, grilla och massa mys sen blir det krogen och då ska jag ha på mig mitt nyinköpta party linne ;) wiee <3 fast blir nog en coca cola drickande ute! mumms coca cola, tack för att det finns =D


MIN OTURS MORGON^^
Imorse så gjorde jag havregryns gröt och så skulle jag öppna äppelmos burken och fick inte öpp locket så jag tog i allr jag kunnde och så sa det vipps så flög allt ur min hand och hamnade på golvet! SÅ lyckat^^

Gillar absolut camen på min mina dator! NOT^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0