Shopping dag med brudarna ;)

Det är alltid behövligt ;) As trevligt så klart =D Kom hem med lite smått och gått men inte allt för mkt ;) Kom hem med 2par skor! solglasögon ;) strumpor och örhängen =D Tror inte det var nå mer? As kul iaf =D

Mina nya skor =D ett par av de ;) sen köpte jag ett par hel vita tygskor (=


Byxorna köpte jag förra veckan när jag var iväg till blge med Milla ;) Så snygga och söta <3


Dagen  var allt kanon ;) Och på naturkunskapen idag fick jag se ett av mina inlämningsuppgifter och fick MVG på den :O Gud va chokad jag vart :O hahah Och så var det sissta gången på den lektionen ;) Så kursen avslutad och jag fick VG =D As glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0