Ny dag nya händelser...

Sitter hemma nu och jag försöker verkligen plugga men det går skit! Kan inte koncentrera mig ett skit.. Hatar att vara själv. finns alldeles för mycket att fundera över och det stör min konsentration för jävligt. Så jobbigt! huhu Tänk tänk tänk... hate it <3 Jag är en sån människa som hällst vill hålla allt för mig själv, mår jag dårligt så vill jag inte att någon ska evta det. Jag är stark i vänners sällskap men svag som fan när jag är ensam... Någon dag när jag får kraft så ska jag nog försöka skriva av mig allt.. Om jag kan, det visar sig. Vet att det är för många personer som läser min blogg som jag verkligen inte vill ska läsa eller veta hur jag mår. Usch... Men imorgon är det skola och då blir det att träffa brudarna som lyser upp min dag <3 nu ska jag duscha för jag luktar så hämskt av solariumet! Har solat iag och tränat ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0