Duktiga jag som skjuter upp allt?

Jag är nog bäst på att skuta upp skolan... Arbeten och sånt! Imorgon ska jag lämna in APU rapporten och har börjat idag så mkt kvar att göra så väl sitta uppe hela natten om det vore så^^ ajaa jag är BÄST <3<3 eller hur? hihi

Ajaa skolan idag har vart så seg^^ Men funkar ;) Äkel mat som vanligt så vart hårt brod och sport lunch.. mumms! haha Men vad ska man göra? Och så funderar jag på att köpa en rosa plast klocka ;) Det är ju modärnt med sådant nu så lär ju inskaffa mig en ;) haha och LÖN imorgon =D Den här månaden har vart as jobbig för jag fick ingen lön förra månaden :O Usch aldrig mer säger jag? har ju knappt råd med mat^^ Usch usch.. så iaf klockan prata vi om.. Mamma ska nog köpa den åt mig, för jag köpte min student klänning själv och den sponsrar mamma på (=

Så här ser söt klockan ut ;) haha

Tänker inte skriva vart den är ifrån förens jag har beställt den så ingen köper den innan mig^^ haha så smart av mig ;)
Men nu så ska jag kuta upp på stan "bilen ska åka menar jag" ocjh jag sitter bakom ratten och använder inte benen så mycket ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

haha använder inte benen, den var bra :d ..

Kul imonn iskolan då ;) ..

2010-04-21 @ 22:45:00
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Carolina

hoppas allt är bra med dig:)



Jag bara undrade en sak, jag har försökt att hitta någon fin stor bild på en strand som är somrig då, jag vill ha den som fast bakgrundsbild på min blogg men jag vet inte hur man gör, för vilken bild jag än tar så täcker det inte över hela bloggen, vet du kanske hur jag skulle kunna göra och om du kanske kunde hjälpa mig med det?

2010-04-22 @ 17:27:21
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0