Borlänge idag igen^^

Idag har jag vart till Blge med mamma, syster och mormor ;) nAs kul <3 Så nu är balklänningen fixad, betalad och allt^^ Så nu ska de bara sy upp den så var dit och de mätte och hade sig! Så blir nog kanon (= Skor fixade också, till både bal och studenten^^ Blir att ha samma ;D haha Vart ett par högre klackar än vad förväntat ;) Jag och tvillingen min köpte lika skor fast i olika färger, jag vitt och syster svart och lika väska, jag vitt och hon svart XD Så tur är väl att vi inte ska åka i samma bil till balen ;) haha Får visa klackarna sen ;) Och så är smyckena klara också <3 Tycker så synd om mamma som ska få betala allt till 2 barn! sÅ TASKIGT^^ men men visa är ju snåljåpar! Men men min mamma är bäst och hon tänker på sina prinsessor först.. jag och syster går alltid i första hand för henne <3 Älskar dig <3

Nu sitter jag på jobbet och det är helt dött :O as tråkigt^^ huhu men men PENGAR ;) me love <3 och imorgon blir det också jobb fast på Elbyrån ;) haha kul kul =D och så nu på jobbet gjorde jag nått så nagen sprack... humm men den gick inte av men det sprack.. skirt snyggt! NOT.... haha

Tummen upp för dagen <3


Gårdagen var också kul ;) Var till blge med Emma och Igel! Allt var as mysigt och sen tog dagen slut och var så deppig... huhu men min Emma är absolut bäst ;) Hoppas du kommer finnas kvar i mitt liv en lång tid ;) <3

Min sjuka pojkvänn där hemma är så sjuk! Han säger att det är värre än att föda barn.. Överdrivan? hihi Så efter jobbet nu så ska jag iväg och handla flöt till han! haha ska köpa frukt till mig? haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag kommer vara här ;)

Du e ju absolut bäst <3

2010-04-17 @ 11:02:01
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0