Äntligen lördag^^

Lördagen började as bra (= Skulle upp kl halv 9 för att göra mig ordning och så.. Men jag vaknade 09.35... SHIIT.... Öppnar affären klockan 10.00! Så vart att sminka as fort och sätta upp håret i en riktigt tattig knut! haha Och hoppa i nå kläder^^ Men jag han och kom föra Johan tillomed ;D

Så nu sitter jag på Elkedjan (= Är välldigt dött på folk! Alla ligger väll och sover? huhu trök.... jag vill också sova ;D Men får göra det imorgon ;) Ikväll blir det att åka ut till Gonäs och vara med tjejerna ;) Taco kväll så jag och fillan ska träffas innan vi åker ut dit och handla ;) Så blir nog en kväll att se fram emot med mat, prat och singstar ;) haha Är ju BÄST på det XD

Men nu efter jag har jobbat klart kl 14.00 så ska jag ta mig en repa på stan och sen hem och städa ;) Ser förjävligt ut^^ Uach.. hallen och köket är ju iaf i prima skick för tillfället! städade de igår kväll när jag inte kunde sova (= Somnade nog närmare en 1 i natt! Jobbigt.... Tänkte göra muffins men ångra mig eftersom klockan var så mkt XD haha

Ajaa... Ha en bra lördag nu alla ;) trevligt <3

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

sv: hehe nja ^^

2010-04-10 @ 15:17:00
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0