Äntligen FREDAG^^ haha

Gud vilken rolig fredags kväll det här kommer bli^^ Helt själv i lägenheten och det som väntar är tvätthögarna som bara växer och sen damråttorna som bor under sängen! Undra varför missen inte äter de råttorna.... humm? Nationellat i Svenska idag och hoppas det gick bra! Vet inte ifall jag höll mig till ämnet? snackade mest bara goja... Handlade iaf om det jag skrev om skilsmässor och sånt! Har ju lite egenskaper om hur jag själv mådde när mina föräldrar skilde sig så jag tyckte att ämnet passade mig bra (= Så hoppas på ett G iaf! haha

Sen vart det stan med brudarna ;) Köpte en topp på Lindex då, det jag berättade om i går XD Så nu äre mitt iaf^^ hihi Sen en as snygg ring ;) Emma och jag köpte lika, fast jag en rosa men zebra ränder i och hon en hel vit och silver ;D haha så snygga och så maffiga xD Blir att ha på krogen imorgon ;) Sen kikade jag in en sväng till mamma och kom sedan på att jag måste in på elkedjan och handla grejer^^ SÅ köpte damsugarpåsar, halogen lampor och tandborste till min el borste XD haha Sen shoppade jag vidare, shampo och balsam inne hos mamma  och var och käkade med henne med en riktigt kurrande mage XD Sen vart jag kvar och jobbade där fram till kl 6 (= Aldrig fel ;) kling* Var kul och har knappt hunnit lärt mig den nya kassan men det vart ju fixat idag ;) Är ju ganska så lätt lärd av mig inom datorer XD När det stängdes så gick jag vidare till Åhléns, eller var på väg till Bilen så stanade jag där och köpte uterligare shampo och balsam ;D Gillar att ha flera olika valmöjligheter när jag duschar XD haha och så köpte jag mig en nyckelring ;) Ett E med massa bling bling ;)



Nej nu så ska jag upp och klätra i taket och byta glödlampor i hallen (=och snart springa till tvättstugan^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0