Söndag ;) Grängesmarken ;)

Hejsan (= Har verkligen BLOGTORKA :O Har inte äns någon lust att skriva nå :O hu? men varför XD så ska iaf skriva ett par rader nu ;)
Igår vart det att dra ut på krogen i sista stund XD var inge bestämt men så vart det XD Dansade och pratade en massa skit snack men kompisarna ;) Var där med lite olika folk.. Gick dit med Linnea, Sandra, Sandra och Erik. Fast vart att jag var med Johanna, Frippe och Crillo... haha och även Nadja som jag dansade med ;) oj ojj =D Och så var det ju massa annat folk där (= Sen skjussa Johanna hem mig för de ville inte att jag skulle gå genom parken, och det är typ bara 200m från Trägårn och hem till mig (= SÅ jag fick skjuts den biten ;) så snällt av dom (A) <3 hihi Vart i princip cola drinkande för mig ;)
såg ut så igår XD
[Kanske kommer nå fler bilder^^ det var ju vissa som hade kameran med sig ;) ]
Imorse så vaknade jag av att Emil gick upp, gjorde gröt och så.. sen ringde Cassi om jag ville med till marknaden med mamma och cassi å Andre.. Så klart jag ville det ;) Så gjorde ordning mig snabbt och så kom de och hämtade mig ;) så vi gick runt där och kika =D mamma köpte lite saker (A) köpte ett par as mysiga vantar åt mig och syster (A) och så köpte hon strumpor så nu har jag och även Emil fått lite nya strumpor ;) hihi sån tur vi har (A) Och så köpte hon korv till mig, vitlökskorv (A) mumms me LOVE <3 så har tre goda korvar hemma nu ;) Och så även färska majskolvar XD Och så har jag ju nu äntligen fått mitt marknadsgodis (A) me love that too <3
Nu sitter jag här hemma och äter på min korv och Tyson älskard en också :O han typ hoppar efter den och försöker få tag i den så XD han gillar nog den han med ;)

Men nu så ska jag nog läsa lite (A) hehe Twilight så klart <3 Och nu kom posten :O hihi trevligt ;)
Men ha en bra kanon dag =D

Kommentarer
Postat av: nadja

vi lär dansa mer på dans golvet emmis, typ lära oss YMCA ;) haha

2009-09-22 @ 19:48:01
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0