Ny design^^ vad tycks?

Hejsan (= Hur mår alla nu då?

När det är måndag och allt ;) fast snart så äre ju Tisdag ;) dagarna går så fort men ändå inte :O timmarna på APUn är as sega :O usch.... huhu

Hela dagen här hemma så har jag fixat med bloggen och det har enbart krånglat med mig! huhu Laddade upp en bild till headern men så insåg jag att Jag stavat fel på mitt namn :O råkade få in ett u i den :O så var bara att göra om! men nu äre ju klart iaf och så får hoppas på att jag blir nöjd med den ;) hihi

[Hittat en bild på mig och Linnea från i lördags]

Så snygg eller inte :O ser ju helt borta ut! så har ingen aning om vad jag gör för npgon min "/ ser iaf korkad ut XD haha

Emil han är i duschen så tänkte att jag skulle hinna skriva några rader ;) och det hann jag =D haha men nu så ska jag lägga mig i sängen ;)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0