Natti dags,

Nu är det på tid att jag ska sova.. hihi har kommit ut ur duschen nu för en stund sen och håret är halv torrt! Vart nästan helt klart med maten när Emil kom hem, fast bara nästan XD Jag gjorde fläsk filé och potatis gratäng (A) mumms så gått <3

[Fin bild... toppen jag hade på mig idag ]


JOHANNA TELL^^

Du är inte inne på msn så hoppas du ser det här när du går in ;) får hoppas =D skulle vilja veta vad det är för objektiv och vad de är bra för xD (för jag kan ju inget om kameror) värdelös? japp  Och vad du vill ha för kompis pris ;) hihi hoppas du ser det här gumman (A) annars så tärrar jag dig på sms ;) <3


Men nu så ska jag sova =D god natt alla så hörs vi imorgon <3 Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha seg jag är på att upptäcka när jag får svar, aja , men jag har ju kitobjektivet som man får med vid köp, och 99% av alla bilder jag har tagit är tagna med det och det är ett väldigt bra börjarobjektiv å så , sen har jag ett 70-300 mm och det är macrofunktion å det har jag b.l.a fotat sniglarna med xD om du kmr ihåg den bilden hihi. har beställt ett fjärrutlösare så man kan ta kort med den utan att behöva trycka på knappen till den så den kommer antagligen på torsdag ^^, (bra om man ska ta outfitbilder) ;)

Hm, jag har tre filter typ som glasögon/ solbrillor till kameran om det är starkt ljus osv för att få tillbaka färgen lite bättre (kan berätta mer på msn) jag har minneskort på 2 gb som man kommer mkt långt på, och om man vill fota lite till vardags så kan man fota i mediumformat :P Stativet och blixten vill jag gärna ha kvar, men allt annat vill jag bli av med :P finns ingen instruktionsbok, men det finns hur många som helst som har denna kamera och jag kan personligen lära dig massa knep och grundinställningarna om du skulle vilja det (:



pris, hmm 5500 tror ja jag vill ha för allting^^

2009-09-23 @ 00:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0