Mätt som ...

Gud va mätt jag är :O känns som om magen ska sprängas^^ humm

Hur mår alla då? =D

Siter bara här nu och väntar på att Emil ska duscha klart sen så ska vi lägga oss och sova (= Idag så har jag spelat gitar hero.. vart fan riktigt bra ;) haha eller fan, jag är usel^^ fast kom en liten bit iaf på det lättaste ;) inte så tokigt! Sen så vart det att kolla på Twilight (A) Är så sorgsen att jag läst ut alla bökerna :( huhu känns inge bra alls! Kanske läsa om alla?

Skola imorgon, möta hemma på väg till skolan 08.05 vid evas kiosk ;) ska bli skönt nu när skolan istället för Åhléns ;) hihi fast sista dagen på Åhléns vart iaf kul XD så det var ju synd att det var sista då "/ men men. kanske blir där någon mer gång?

[Min lilla misse börjar bli så stor]


Men nu så ska jag kika runt lite innan jag ska sova (= 
Puss och sov gått <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du och emil flyttat ihop?

2009-09-30 @ 22:00:11
URL: http://lifebymadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0