I stormens öga!

Hejsan (=
Har kommit hem nu...
Har vart på bio idag men lite folk, as bra film och även sällskapet ;) hihi Det var jag, Milla, Emelie, Fillan, Sibban och Johan (=
Vi var på den nya beck filmen, I stormens öga.. Den var kanon bra.. Så jag ska inte berätta om den men kan säga att den verkligen är värd att se på ;) lovar jag^^ ska iaf lägga upp trailern på den XD
Efter filmen så vart det att åka hem till mig, sitta här och snaka en massa strunt... sen så åkte dom hem.. får se om jag kommer kunna somna "/
Har en klump i magen känns det som, vet inte om det är för att jag ska sova själv här eller om det är för att jag är hungrig? har inte ätit nått idag....

Imorgon blir det att jobba på elkedjan 11.00-14.00

Nu så ska jag sova snart men måste kika runt lite först på andra trevliga bloggar ;)

Kommentarer
Postat av: myrins ~

ååh, vill se! :)

2009-09-05 @ 01:32:02
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0