Hiss eller diss?

Nu har jag fått lite ordning på min blogg design^^ har tagit hur mkt tid som hällst! men har iaf tagit lugnt och inte slagit på datorn.. har kommit på att det inte hjälper "/

Hiss eller diss?

Kan också säga att jag inte riktigt är klar än, vill få hedern att passa ihop med resten (= Men en bit på väg är jag iaf (= Emil har fått hjälpt mig att förstå engelska, jag är ju så värdelös på det XD huhu

Idag har jag vart i skolan, inte så länge.. slutade 11.30^^ så skönt vare ;) Sen ner på stan med Tjejerna.. Och nu har vi regestrerat och betalat in oss så nu har vi startat vårat uf Företag ;) kommer nog bli as kalsa bra ;) Vandra runt lite på stan efter och köpte lite smått och gått ;) då menar jag inte godis :P Sen när jag kom hem så gosade jag lite med Tyson och så satte jag ihop hatthyllan och en annan sak och jag fick till det ;) haha dujtig jag är^^
Nu sitter jag här och snart så ska jag och älsklingen, dra å handla ;) måste köpa katmat XD
[Fick bli en gammal bild då på mig från 1an]
Jobba
Imorgon 10.00-ca 14.00    Elkedjan
11September 15.00-18.00  Lilla Ängel
19 september 10.00-15.00  Lilla Ängel
Blir säkert nå mer gånger hos Elkedjan ;) Men inge planerat...
Men nu så ska jag dra ;) hare bra =D

Kommentarer
Postat av: emma

din design är ju himla fin (:vad fick du shoppat idag? jag är bara hemma och tar det lugnt ikväll

2009-09-03 @ 19:50:04
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Laila

Tack för din söta kommentar Kram Laila

2009-09-03 @ 22:00:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emma

haha eller hur! vad sysslar du med?

2009-09-03 @ 22:23:55
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0