Hemma igen =D

Nu har jag kommit hem (= Har vart med linnea ut till Gonäs ;) tur att det är någon som har körkort iaf XD Så vi var med Emelie och Fillan och sjöng singstar XD haha så himmla kul XD Sen åkte vi hem och så drog Linnea, jag vart kvar hemma hos mamma och det var lite folk där och så fick jag med mig Mia hem så jag slipper sova ensam inatt ;) känns så bra XD hehe (A)
[så här har ju då jag sett ut under kvällen XD ]
[Och mitt sällskap för natten ;D]
Vi pratade tidigare hemma hos mamma.. Jag frågade mia hur lång hon är, hon är 143cm... och hon är 9 år... När jag var i42cm så gick jag i 7an! :O helt sjukt hur kort jag var^^ nu är jag iaf 161,5cm ;) haha
Men nu så ska jag sova =D Puss <3

Kommentarer
Postat av: myrins ~

sv: haha :D ♥

2009-09-06 @ 00:15:50
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: adina

jag var 143 när jag var 11 typ.. nu är jag 156 XD

2009-09-06 @ 09:10:49
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0