Affärsplan typ klar =D

Hejsan =D sitter här nu och är riktigt nöjd ;) haha

Igår betalade jag inte räkningen på hyran första gången XD så stolt =D
Idag har jag nästan gjort klart hela Affärsplanen ;) så stolt över det också ;)

La även in lite färg i våran logga som var helt svart och vitt ;) nu ären svart och rosa ;) haha skit snyggt och skit stolt över mitt mästerverk ;)


Eller hur är våran logga absolut snyggast? ;) sånt jävla bra namn vi har XD hihi

Är lite spänd XD vi ska ta skolfoto nu strax.. nervös XD hihi stressad morgon vare också XD Gick upp 06.00 duscha, fast stod där i typ i 30 min så vart stressad XD huhu men men sånt är livet ;) blir ju kanon

Idag blite att åka till blge, JAG ska övningsköra dit^^ Vi ska åka och kolla på brors lägenhet ;) har inte sett den än :O så taskig jag är XD

ajaa skit bra ;) hihi hörs senare ;)

Justja JOHANNA!!!!!
Jag vill sälja min kamera, kanske till cassi eller pappa... Så och jag skulle vilja ha din (A) Men måste prata med pappa XD så ringer han idag och hör vad han tycker XD Om han vill köpa min XD Men jag ska försöka bestämma mig snabbt nu (A) LOVAR <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Okejj :) hehe , men om du inte ska ha den så ska mamma ha den så känn inget tvång att köpa den om du inte är helt säker. :) Fin logga på företaget , hoppas att det blir lyckat :) <3

2009-09-30 @ 10:14:58
Postat av: jahwanna

skönt att ha egen lägenhet :)

2009-09-30 @ 12:40:55
URL: http://berightthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0