stressig morgon! jaaa

Ställde veckar klockan på 07.55 för att gå upp och göra ordning mig till körlektionen och gå dit, men när jag gick upp så kollade jag så för säkerhet att lektionen börja 08.55 men när jag kolla i min kalländer såg jag att den börja 08.00 :O så stress... kastade på mig kläder satt upp håret och rusa till körskolan. alltså jag sprang verkligen :O och när jag kommer dit typ 5min sen så är min körlärare där och väntar och säger att lektionen är inställd för hans 2 årige såm hade fått feber och så på dagis så han var tvungen att hämta honom. så jaa men det gjorde inte något för min del. så då kunde jag stressa ner mig lite. Och satte jag mig vid en dator och gjorde lite tester. gick ju inte så bra så jag måste verkligen läsa i teori boken! usch.... haha Men det ska nog allt gå ;)

Sitter här hemma helt själv, jag och katten! Vet inte riktigt vad jag ska göra :S Plugga? inge sugen på det men måste väll :( huhu har några saker som måste bli gjorda innom nästa vecka! tralla laaaa....

Senare idag så ska jag träffa flickorma + pojkvännerna ;) haha fast min blir ju inte med, för han ska på träning XD haha men det ska bli kul att träffa alla andra ;) Roligt med fler ansikten! ska möta de kl 6 på engel ;) så ska vi ficka på något gått ;) får se vad det blir att jag köper =D mumms <3

3 dagar kvar till 2år med ÄLSKLINGEN <3

Men nu så måste jag sätt afart med att göra någon nytta! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha stackarn, men usch vad det är hemskt att vara sen! :) Kul ikv ^^, min grabb ska inte heller med (:

Grattis i förskott också ^^.

2009-10-16 @ 11:09:55
Postat av: cassipassi

sv: haha ah det gör jag faktiskt, är inte de ganska bra att jag står för de då? ;) hehu

´jag var, du är fortfarande :D

2009-10-16 @ 12:43:12
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: cassipassi

sv: jag hoppas du skojar nu emmis? alla vet typ att du är de ;) nejdå. hehu älskar dig :d idag ska vi fika <3

2009-10-16 @ 12:52:01
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Louise

Åh vad roligt! Passar på att säga grattis till er!



Puss

2009-10-16 @ 16:47:44
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0