Köra bil, köra bil!

JAG VILL HA KÖRKORT NU! FAN.... haha skulle ha börjat lite tidigare med det^^ Men nu är jag ju iaf på gång ;) haha har kört en del idag ;) Kört till moster och hällsat på sen hem igen och iväg till kussinen där han bor och lämna hanns plånbok som han glömt hemma hos sin mor "alltså moster" Sen så har jag testat att backa runt ett hörn XD haha så duktig jag är ;) Och så har jag gjort en omkörning! SÅ KUL =D Älskar att trycka ner gasen och köra förbi XD

Och gud vilken nödvändig skoldag idag^^ vart på en "lektion idag" datalektionen fast det var ju inte direkt någon lektion :S Datorerna var helt konstiga... man kunde inte öppna nå dokument för då dog datorn så kunde bara sitta på internett "/ vad är det för konstigt fel? Så satt i 1.5H och bara spela spel på Facebook.. så kul! sen var de andra inställda "/ så då vare bara att gå ner till stan och träna ;) tränade med Emma och Jessica idag ;) kul kul men inte så mkt träning XD haha Men det är iaf nått ;) sen vart det att gå på stan med Emma ;) köpte lite gått gått och satt på en barkbänk och solade ;) haha

Blge med Emma imorgon <3


Ska in i duschen, sen kolla på film med älsklingen <3 Puss och god natt ;)

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh, jag vill också ha körkort! :D



Puss

2009-10-14 @ 20:14:03
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: SannaSvenzon

så snällt :) Härlig bild! Vad gör du ikväll?

2009-10-14 @ 20:32:56
URL: http://sannasvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0