jobbat ;)

Känndes som om Anna besvara mina böner när hon ringde och fråga om jag hade tid att jobba XD haha för då behövdde jag ju inte plugga ;) knäpp jag är (A) Så har vart och jobbat i 4h nu (= känns bra och så ska jag jobba imorgon ;) 10.00-14.00 ;) känns ju kanon bra =D hihi

Jag nu innan jag gick till jobbet ;) hade lite bråttom så det vart att jag satte upp en slarvig knut XD hihi Och så använde jag mina nya stövlar också ;)


När jag jobbat klart och gick hemmåt så vängde jag in på en affär för att kolla om det fanns nå snyggt som skulle passa till älsklingen nu när han fyller år snart (= Gick runt där och så såg jag nått :O en SÅ snygg snowboard :O blev helt kär! Den är grön och rosa XD så himmla snygg! kostar 2700:- och binningar 1500:- och så ett par nya skor måste jag ju ha om jag ska köpa mig en ny bräda XD Fast biningarna som jag har borde passa i stilen iaf för de är svarta och gröna ;) så då blir det ju bara en ny bräda + skor ;) Men ska prata med pappa och så, mamma också XD haha skulle iaf vara as kul med den där snygga brädan (A) VART HELT KÄR<3 så jaa.. hitta inge till emil idag häller "/ har ingen aning om vad jag ska köpa :O GUD! huhu

Kommentarer
Postat av: nadja

det blir nog nästa vecka nån gång :)

2009-10-16 @ 18:05:04
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-21 @ 01:15:17
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0