Hallon paj i påse ;)

Hejsan (= Nu har jag och älklingen precis ätit paj (= Vi var lite lata och köpte en påse som man bara häller ner i en form och sen in i ugnen :O haha Så enkelt^^ Hoppas bara inte mamma läser det för hon tycker det är så onödigt XD Men det var iaf super gått ;)

[vi åt hallon paj]


Och så har jag kikat runt på Nelly.. finns ju så mkt :O lär beställa nå höstkläder snart =D hihi
Och så ska jag in i duschen nu snart och sen kolla på parlamentet och sen 2½ men ;) haha blir ju kanon bra XD Emil tjatar att vi ska in i duschen! undra varför? :S haha



Men nu så ska jag i duschen ;) så god natt och ha en trevlig kväll ;) <3

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Jag tycker dessa pajpåsar är goda! :D

Godast är ju äpple och kanel. ^^



Puss

2009-10-04 @ 20:59:50
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0