Hål i tungan?

Hejsan.... Sitter här nu igen, är en as bra film på tven så blir snart att kolla på den XD haha eller jag slänger väl en blick över axeln lite då och då.. Men nu äre reklam så hinner koncentrera mig ett tag då XD

Idag var jag vart på stan med Emma och vi var till tottoo och hon tog hål i öra :D gjorde en stav ;D skit snyggt ;) hihi Så frågade jag lite om hål i tungan och så.. Om det är så farligt som mormor min säger att det är XD Så får se ;) pratade med mamma om det och det verkar inte som om hon kommer döda mig om jag gör det XD haha så får se kanske
blir hål i tungan nu snart^^ Vad tycker du om det? ;) hihi



Och så har jag vart hem till mamma
Mina små kusiner var där och gjorde pizza med Emelie och hennes små kussiner också =D så ville dit för att träffa mina kussiner Ronja och Freja =D så söta dom är <3 Och direkt när man kommer in så skriker dom typ kussin XD så söta =D Och så fick jag en massa krammar XD så goa dom är <3

Jag och Emil vart kvar där ett bra tag och så vart vi bjudna på mat XD mumms, älgsteck =D Sen så var jag ut och övningskörde och jag tycker det är as svårt att starta i uppförsbacke :O usch... säger bara... Stackars bil^^
[Johanna Tell som är fotografen]
Jag lekte med ungarnas kakor (A) så jag skrev mitt namn å de var ju as goda :O mumms var de verkligen (A) hihi smakade typ som tom&Jerry kakor :O haha


Ha en bra kväll alla =D Puss <3

Kommentarer
Postat av: nadja

dom är super goda :) nej ta inte hål i tungan emmis haha. läskigt :)

2009-10-08 @ 08:22:48
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: okej härligt :) jag ska tävla och ut och äta med min pojkvän :) vad ska du hitta på i helgen? :)

2009-10-08 @ 09:43:04
URL: http://friidrottarenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0