God morgon =D

Sitter här nu =D Igår så fick Emil sin första födelsdags present och det var en spikmatta av mamma xD Han ville ha en så nu har ghan en ;) fast det är väl mest jag som legat på den XD låg på den igår kväll, somnade på den flera gånger XD Och så nu när jag vakna så la jag mig på den för att bli lite varm och avslappnad i ryggen ;) det är så skönt XD


Emil fick välja färg, eller jag var också med och bestämde XD så det vart en lila ;) snygg XD haha

Emil har iaf gått till skolan så här sitter jag helt själv, ska snart in i duschen och göra mig klar för körskolan ;) sen så ska jag träffa Johanna och så får ni se va för kul vi ska göra ;) hah PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: goddag :) allt bra idag? :9

2009-10-09 @ 12:56:12
URL: http://friidrottarenathalie.blogg.se/
Postat av: Jah

oxå 18 ;D

2009-10-09 @ 13:13:49
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0