en dag idag också?

Jaa det kan man väll att säga att det var. Alla dagar är en dag^^ Idag när emil gick till träningen så skulle jag hoppa in i duschen men så ringer han och säger att hans träning är inställd och att Linus har dans tävling så jag hoppa i kläder och satte på väldigt lite smink och så rusa vi iväg för vi båda ville se han XD Han var iaf as duktig =D Och under en paous så då gick vi hem och jag fixade ordning mig så jag inte såg så död ut! [ser helt död ut utan smink] Sen gick vi upp dit igen och kollade ;) Slutade iaf med att han kom på 3e plats ;) riktigt duktig som han är så förtjänade han en bättre plasering^^

Sen så kom Emils farmor och faster på besök ;) och så var ju lilla Maja med och bonny ;) hihi fullt hus vart det ;) trevligt trevligt XD Emil fick en hel bal toapapper av sin farmor XD roligt XD haha Sen så var pappa förbi och hämta min cykel för den har punka XD så han måste laga det! hehe =D

Imorgon äre en riktigt speciel dag (A) Det är nämligen Emils födelsedag OCH våran 2års dag <3 Har gått så fort gud men imorgon är det 2 år, två år av lidande! haha nera inte alla dagar men några typ ;) Men jag älskar han ändå<3



Så imorgon blir det att ut och käka <3 typ china eller nått (A) mumms <3 sen får vi se vad som händer? hihi bara mysa och ta det lugnt ;) Fast det är ju efter skolan förståss! På morgonen imorgon blir det att träna med Emma ;) vi är ju så duktiga =D hihi

Men nu så ska jag sova =D Och Grattis till Foki som tog hem 3styckna priser i olika kategorier ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: vi bodde ihop i 3 veckor i somras och det var verkligen underbart så längtar som tusan xD

2009-10-19 @ 07:36:02
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: MELINA

Åå tack så mklt .

2009-10-19 @ 11:21:02
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

nja kväll å kväll vet jag int

2009-10-19 @ 13:17:35
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0