mummsa banan och tv...

jaa dert säger väl en hel del ;) banan är gått ;) Nu för en stund sen så har jag emil och mamma vart och kollat på en ny lägenhet! Mkt större är den! typ 70kvadrat så det skulle ju inte vara nå fel på att ha en sån stor ;) men det var väl lite smått.. det var ju inge stort kök, var inge kök alls..så det var väl trökigast! men toan var fräcsh och stort vardasrum var det XD

Men den lägenheten vi har nu är fräch, det är väl bara toan som inte är det här men allt annat är fint, snygga tapeter och så "/ men den här lägenheten är bara typ 40 kvadrat! så det är skilnad ;) Men vi ska iaf tänka på det! kanske gå dit senare idag och på den igen och tänka lite mer och så (= så vi får se ;) hihi

Imorgon äre ULLARED! åker kl 5 här hemmifrån! Sen har mamma hyrt nå ställe som vi ska sova i så det blir att gå där inna i två dagar ;) wieee <3 

Kommentarer
Postat av: ♫ M I C H A - THE BLOG YOU JUST DONT WANNA MISS ? ♫

SVAR : hahah, ja jag älskar det ! xD

och bara sitta där och ögonen är fulla med film och man typ svävar i filmen, hahaha :D

2009-11-22 @ 16:05:26
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: ♫ M I C H A - THE BLOG YOU JUST DONT WANNA MISS ? ♫

SVAR : ahahah, jaa jag älskar det ! xD

nu vill jag gå på bio , haha ;p

nu är det jul på liseberg :D

2009-11-22 @ 16:52:03
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: nadja

mm menar de ^^

2009-11-22 @ 18:34:20
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0