Lååång dag!

Jaa det har det allt vart^^ men skolan var ju inte så lång! ;) Skolan gick så fort och torsdagar känns så onödiga! Efter skolan var jag och Emma och träna ;) vi är ju så BRA!!! stolt är jag över oss båda ;) haha Sen vart det att jobba! gick as bra som vanligt ;) någon dryg kund men så farligt var det ändå inte XD haha Jobbade från 12.40-18.00 ;) Imorgon blir det jobba också! 10.00 sen så ska jag färja håret 11.00 sen när det är klart blir det att jobba igen! Sen blir det att gå på bio kl 6 så lär ju gå lite tidigare från jobbet för att inte missa mina biljetter XD



Kommentarer
Postat av: Evelina - Tävling i bloggen

snart ska jag åka och hälsa på min bror och hans nyfödda son =) vad händer hos dig ikväll? =)

2009-11-20 @ 16:44:01
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: ♫ M I C H A - V Å G A R D U K L I C K A ? ♫

hejhej, hur har din fredagskväll varit ? :D

2009-11-20 @ 18:40:29
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0