Köra bil köra bil! massa köra bil^^

HIHIHI (A)
Har precis kommit hem nu efter ha vart och kört med mamma ;) Gick kanon.. Ny bil men det gick as bra ändå XD Mamma tyckte jag var bättre på att köra den nya bilen än henne. Första gången hon också körde den idag så det kändes bra (A)
Mamma och anders har köpt en volvo, mörkbå ganska stor.. glömde helt bort nu va det var för någon modell.. en 4hjulsdrift iaf XD hihi

Deras andra snygga bil.. En Durango.. så jävla snyggt.. grymt snyggt med STORA bildar. =D hihi

[Inte våran bil på bilden men den ser ut så, bara att vi har så GRYMT mkt snyggare fäljar]

Jag vill också ha en egen bil nu "/ vill ha en snygg vit bil (A) Min dröm bil är någon snygg vit cab.. å så snyggt att åka runt i en sån en solig sommardag ;)
Min dröm bil <3


Gick som sagt as bra idag när jag körde! så jaa får se vad jag ska göra nu då? Duscha och mysa till det lite med melon å massa gått <3 (med gått så menar jag inte godis. har godisförbud)



Men nu så ska jag nog sätta fart ;) imorgon blir det jobb och övermorgon med ;)

Kommentarer
Postat av: YAIYA

YAIYA svarar @ Emmis: tagit det lungt, är på semester :) sj?

2009-11-13 @ 01:41:17
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Madde

vi är ju såå söta! ^^

lycka till Emmis! :D

2009-11-13 @ 11:58:36
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0