jobba jobba ;)

Jaa det är väl mer eller mindre va mitt liv går ut på nu för tillfället XD haha Har jobbat i 7h idag! 11.00-18.00 fick lite sovmorgon skulle egentligen börja 10.00 men fick börja en timme senare ;) härligt^^ Jobbet idag har iaf gått bra.. massa stress och en massor av kunder XD

Kom hem och gjorde mat ;) kom på nå gått när jag var i matbutiken och handla ;) vart thai wok och kycklingbitar och nudlar ;) Vart iaf riktigt gått ;) hihi så lyckat =D
Riktigt mummsigt ;)
Imorgon blir det att åka till grangärde på julskyltningen och stå och sälja smycken som vi gjort på mitt uf företag ;) hihi as kul! och hoppas det kommer gå bra ;)
Har lite olika smycken! här ovan är 2st armband som Emma har gjort ;)

Massa bilder från kameran som jag laddat upp nu ;) så får väl bli ett inlägg med blandad info ;)

Pappa får stå för första bilden som togs på han när vi firade honom ;)




Mamma och jag i ullared ;)

Mamma och moster Ann i stugan som vi hyrde ;)






Men nu så ska jag kika lite på någon film som går på teven och den verkar lite konstig :S

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt :D hehe hade du en bra fredagskväll igår då? :)

2009-11-28 @ 12:03:31
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0