Gud! vilken uppdatering^^

Känner mig så usel på det nu! har verkligen ingen tid alls för uppdatering och absolut ingen ork! Jobbar, pluggar och pluggar även körkort! helt slut efter allt! Men men det kan vara mkt vissa tider och den tiden är nu ;) Kom hem från ullared i tisdags kväll... Var iaf as kul där ;) med de har inte någon taxi där nere fick vi veta när vi skulle åka taxi till nå matställe! Handlade för typ 1200:- var små grejer! massor av strumpor ett diskställ och naglar och lite små plock ;) kul kul!

Igår kvällen går allt att diskutera ;) både bra och dåliga saker! Men men... Gick upp i tid idag för att gå upp och jobba ;) börja kl 10.00! Och idag Tog jag vaccinet! så jaa får se om jag blir nå sjuk! Men jag har en inställning på att inte bli sjuk för jag ska/måste jobba imorgon :O har ont i armen nu så hoppas på att det går över! annars blir jag arg ;)

Imorgon är det FREDAG! jaa ;) Va händer då? vet inte, jobba på iaf 10.00-18.00 sen får vi se va det blir ;) hihi Men nu ser ni ju iaf att jag lever ;) ska sätta mig i soffan nu (= eller duscha? och så orkade vi inte göra nå mat idag så det vart pizza för emil och räksallad för min del ;) hihi Men nu så ska jag hitta på nått ;) får se om jag har ork och lägga upp nå bilder från kameran.. finns en del där nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt sötnos! :) jodå det är okej.. några planer inför helgen? :P

2009-11-26 @ 21:02:59
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: M I C H A S - BLOGGEN OM ALLT MÖJLIGT !

SVAR : haha, aa det kan man ju säga att det är ! :D

men någon gång kanske man flyttar dit, vem vet ?! :D

2009-11-26 @ 21:35:36
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: M I C H A S - BLOGGEN OM ALLT MÖJLIGT !

SVAR : Ja, jag håller med dig , skulle också vilja bo där, och typ storstäda och allt det ! :D

2009-11-27 @ 10:28:33
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0