Bullbakning =D

Jaa idag var det bullbakning hemma hos pappa och Anna ;) massa gått vart det =D började med att käka tårta när vi kom dit, as god ;) Sen vart det att baka bullar ;) Rapar än bulldeg^^ hehe så gått (A)

Sen vart det as god mat ;) mumms va gått det var.. Kycklingfilé och ris med en massa frukter ;) hihi mumms <3 Så jaa det var en trevlig kväll hemma hos pappa ;) Imorgon blir det en lugn dag! kanske lite tvätt som måste tvättas och städning kanske? disk också för den delen!


MASSA BULLAR^^ hihi

Orkar inte lägga upp nå bilder från idag.. är för trött för det så får nog bli en annan dag ;) haha

Ha en trevlig kväll allihopa <3

Kommentarer
Postat av: ♫ M I C H A - V Å G A R D U K L I C K A ? ♫

SVAR : ååååh , nu vill jag bara se den ännuännuännu mera ! :D men dör Bella eller Edward ? ;( jag vill verkligen se den , jag typ studsar i soffan , hahah , men jag vill se den 2012 också det skulle vara super ! :D

Hoppas det inte gjorde något med att skriva allt det , hiihii :$:D

2009-11-22 @ 11:25:17
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: ♫ M I C H A - THE BLOG YOU JUST DONT WANNA MISS ? ♫

SVAR hhhiihii , jaa :)

nu vill jag bara sitt inne på en biograf och titta på massor utav filmer som visas och jag får massor av godis,popcorn&läsk hahaha xD

Min fantasi är lite konstig ibland !:D

2009-11-22 @ 14:06:28
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0