Wipeout^^

Hejsan!
Har precis kommit hem till pappa så sitter och kollar på wipeout^^
Vad tycker ni om det programmet?
Jag tycker det är ganska roligt för det ser ut som om de får så ont så man får ju sig allt ett par roliga skratt om det XD HAHA Jag skulle gärna vilja tästa på den banan XD skulle skratta ihäl mig XD

Och så han jag städa klart hemma hos mamma så det var väl tur ;) Och så han jag även sola^^ SÅ SKÖNT! Men nu vare ett tag sen jag sola så det känndes att jag var ju tvungen att sola idag så då vart det då ;)

Men nu så ska jag hoppa i duschen och sen kanske lägga mig och plugga lite (=
SVENSKEN vann på wipeout ;) haha Och nu snaret så är det söndasparty ;D

Puss på er =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haa okej ;p

jag skulle bli blond imorgon egentligen, men jag shoppade lite så nu har jag inte råd, haha xd

2009-05-03 @ 22:05:43
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0