Godmorgon =D

Hejsan^^ Hur mår alla?
Sjäv så mår jag väl bra men är så trött och orkar inte med skolan^^ det är så himmla mkt nu tycker jag "/ DRYGT....  Sitter i skolan nu, har  haft en lektion nu innan och det var så klart matte och jaa, vad ska man säga om det? usch! Nu har de flyttat en letion som jag har imorgon tills idag nu på min håltimme så då slutar jag 11 imorgon ;) wiee så härligt (=

Jag gick och la mig efter 12 igår :) fastnade vid tven när det var CSI (A) så jävla bra det var och då kan man ju inte slita sig =D hihi Men ska iaf försöka lägga mig i tid idag ;) men vi får se hur jag lyckas med det ;)



Men nu börjar min lektion så Puss på er =D

Kommentarer
Postat av: marie

Aha, vad vill du skirva då :)

2009-05-04 @ 21:47:43
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0