God morgon alla snyggon

Hejsan Hejsan (= Hur mår alla idag?
Själv mår jag bra, hungrig är jag^^ Han inte äta någon frukost idag så då fick det bli att ta med sig ett äpple till skolan så och det har jag redan ätit upp XD hehe mumms =D Somnade i en skaplig tid i natt =D

Och idag så ska jag ju till Blge med snyggaste Emma =D Så får se vad jag hittar denna gång i kupolen ;) hihi kanske nå nya örhängen? vem vet XD hehe ska kika lite på ginas hemsida och kolla om de fått in nå fint sen sisst jag var där som var i fredas XD hehe ;) Och nu har jag ju pengar så kan ju köpa nå fint =D

Och så ska jag och syster tästa äta jordgubbar i varm, smällt choklad =D fast får se när vi gör det =D så jävla gått det låter så det måste vi göra snart iaf XD hehe =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Det får gå, gör du då? :d

2009-05-13 @ 19:19:03
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Linda

men mums! loooooove strawberries

2009-05-15 @ 11:32:45
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0