Vad ska det stå som överskrift? humm

Hejsan (= Jag mår bara bra och hoppas att alla andra gör det också ;) Frisk är jag men trött i kroppen efter träningen med Emma och även dansen med klassen :P Nu sitter jag bara här, har precis kommit ut ur duschen och ätit^^ Och jaa, min överskrift vart ju då inte den bästa :O Vet fan inte vad det ska stå :O helt fantasilös XD  men men så kan det ju vara ;) 

Min dag har ju vart bra och kollade nu och trodde att jag har skrivit ett inlägg redan idag men nee tydligen inte! :O men jag är helt säker på att jag gjorde det :O Men jag glömde väl spara det eller nått "/ Aja jag får väl skriva om lite nu då och skriva vad som jag hade för mig i morse och under dagen å så (= 

På morgonen så var det att möta konferensgruppen vid kyrk och prata med någon där och informera om våran föreläsning som vi annårdnar till 8orna på kyrk ^^ Men det visade sig ju att inte en ända 8a vär där idag så då fick vi prata med en som skulle informera eleverna och så.. men det blir nog bra ändå och komma att funka ;) sen så skulle vi upp till skolan och då slapp jag gå för jag fick ju åka med Nillan ;) huhu hon fick körkortet nu för någon vecka sen så grattis på henne och hon var så duktig på att köra också ;) 

Sen så var det lite andra lektioner under dagen men inte så många :) Och sen så skulle vi ha dans med klassen nere vid sporthallen så då var det bara att vandra neråt och då så svängde vi förbi vid evas kiosk, jag och emma och köpte oss lite gått XD vi köpte en choklad boll, maka och en liten chips påse var, och vi som har lovat att vi ska vara nyttiga på vardagarna (A) men vafan, vi har ju tränat så jävla hårt under den här veckan så vafan, vi var värda det :D Dansen gick ju okey, var roligare än vad jag hade förväntat mig XD 

   

Efter dansen så gick jag å Emma upp till stan för hon skulle köpa nått till sin lillebror som fyller 9 idag så grattis till han med :D Sen så vart det att gå till gymet och vara duktig XD det vart väl inte direkt nå hårdträning idag men vi har ju träningsvärk sen igår XD Men vi var iaf där :P Patrik var ju glad över det iaf, han tycker ju att jag och familjen min är dåliga på att gå dit XD huhu (A) 

Sen när vi var klara var det bara att göra sig klar sen gå upp till stan en till vända för att vänta på emmas buss :D Så vi gick till donken och satte oss och väntade ;D 



 

Så jaa in dag idag då ;) rolig rolig :D Och Madde vart inte utslängd från matten idag av Lotta ;) stora framsteg XD huhu Madde har inte Matte så hon brukar inte få vara där men idag fick hon och då vart hon bara där typ i 10 min XD När du väl kunnde Madde du skulle ha tagit chansen ;) 

Nu ska jag torka håret innan jag får en handduks frisyr XD  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0