Tisdag.

Sitter i skolan nu och har så jävla tråkigt! :O huhu :( Somnade as tidigt igår :O la mig i sängen redan vid en halv 11 och somnade innan 11 :D skapligt skönt :D Men ändå när klockan ringde så ville jag inte gå upp :O det var ju så skönt och varmt i sängen^^ Så jag ställde om väckarklockan till kvart i 7, så då kunde jag somna om i en kvart, gick upp då när klockan ringde, sminkade mig sen så la jag mig i sängen igen och ställde klockan om på nytt till kvart över 7 :D sen så var jag tvungen att gå upp och fixa håret lite sen äta nått och det vart en äggmaka :D massa mumms var det^^ Sen så gick jag till station idag med, gjorde det igår också ;) jag är duktig :D

Och det är lika kalt i skolan som vanligt! :O så det blir ju att typ gå runt i jackan... fyfy Men har bara en lektion kvar nu och det är ju då den som jag är på nu :) sen så är det slut för dagen och då så ska jag å Emma ner och träna p Må Bättre ;) 



Men nu får vi se vad jag ska göra senare idag ;D huhu
Och så har jag nog ett kanske på att jobba 5veckor under sommaren... Lite tråkigt om jag ska behöva få jobba under helgerna också :O Men jag får iaf pengar :D Fast lite läskigt om jag ska få stå i en butik själv hela dagarna och ha hand om en butik! :O öppna och stänga.. huhu blir riktigt anställd då och det är ju ett stort steg tycker jag (A) Ska prata med Anna igen och höra om hon har pratat med Johan, alltså han som är ägaren över butiken :D

Men nu så ska jag hänga med på lektionen^^ Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0