Stockholm^^

Hejsan, jag mår väl helt okey! tror jag.. ätit bara lite för mkt godis bara XD När vi var förbi på humelsda så köpte jag godis för 65 kr XD mumms men fy fan hur jag mådde när vi typ var hemma XD Men jag kan ju säga att dagen har vart riktigt kul och lyckad.. massa kul har hänt men jag kan ju då inte få upp alla bilder, bara några för jag har de flesta på kameran och sladden till kameran är hemma hos mamma XD så de bilder får vänta men de kommer iaf komma upp senare ;) 

Bussen dit så vart det att kolla på lejonkungen xD mysig film xD haha först babblade jag och sa olika repliker i filmen sen somnade jag bara :O haha XD Men jag sov fan inte länge... Sen när vi väl var framme så vart det att kuta runt och få tag på lite pennor å sånt så nu har jag ett tag frammåt^^ Vi var på en föreläsning om snösäkerhet och så och sen så kollade vi lite snabbt på en cykelschow fast katta, sandra och jag kuta vidare å kolla xD Och Katt aville ju så gärna dyka med tuber å hela skitet å det fick hon ju då göra XD haha hon var så söt i våtdräckt å hela skitet XD haha... Sen när vi gick å åt på donken som var en bit därifrån så kom min kussin dit för jag snackade ju med henne å sa att jag var i stockholm så då kom hon dit och det var ju så kul att träffa min lilla kusin^^ eller lilla å lilla, hon är 2 år äldre xD Men jag är typ lite längre än henne så det tycker ju jag om (A) Och på bussen hem vart det att kolla på mamma mia XD Och nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli mer för typ vid en 11 så ska jag åka med göran upp till vansbro XD hihi 

Men nu kommer det lite bilder från dagen! 


  
  
  
  



Dagen vart kanon :D tack för det och lite fler bilder kommer senare ;D Det är när Katta dyker ;) 
Puss<3

Kommentarer
Postat av: nadja

shoppade du nånting då? :D

2009-03-15 @ 00:21:47
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0