Sommar och sol

Hejsan. Nu sitter jag här, halv blöt i håret och har hicka :D Men men... Idag tycker jag att jag har hunnit med ganska mkt^^ vaknade väl ganska sent, typ vid halv 1... Men jag mår ju bra ändå =) Skola imorgon och det känns ju mindre bra :( huhu 

Idag så har jag vart med pappa och åkt längd skidor, åkte 6km ;) tycker jag var riktigt duktig :D har inte åkt det på as länge^^ Första gången idag för denna sesong :P  Åkte inte en ända gång förra vintern men jag ramlade ju inte för det XD Pappa åkte fort och jag åkte i min egna takt... Pappa tänkte först åka två varv runt sjön men han åkte å möte mig istället när han hade åkt ett varv så jag slapp ju åka en bit själv iaf xD 

Mina längd skidor ;D 

Pappa var ju på andra sidan XD han syns inte på bilden men han är där 
någonstans iaf :P Trevligt vare iaf :D skönt att röra på sig :) 


Och hemma så har vi ju lagt puzzel och har kommit väldigt långt! bara den oendligt stora plåa himmlen som saknas!  :O as svårt att veta vart bitarna ska sitta! Men det var trevligt ändå :D huhu 

   

Och så har jag även vart å solat idag :D varmt vare kan jag ju säga och jag vill ha sommar nu XD 

Nu så ska jag gå å kika på film med familjen ;D <3 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0