skola, träna och jobba!

Nu har jag äntligen kommit hem efter en riktigt dryg dag med en massa att göra (= Dagen började ju då inte så bra! Cassi kom in på rumet å frågade om jag har sovmorgon och jag svarade ju då att jag inte hade det eftersom jag inte har det! :O så då sa hon att klockan var 15 över 7! :O så det var ju bara flyga upp och börja göra ordning sig så jag han ju inte med den tidiga bussen så var tvungen att ta den sena och jag hatar alvarligt den! bara för den åker förbi en så då kommer man på en annan buss som bara går till station och där blir man då avsläppt och de andra bussarna typ åkerförbi en! så stod där nere as länge och väntade! till slut så kom jag väl till skolan!

I skolan så fick vi veta och jobba med matten, vi hadde ju matte prov och det fick vi veta på svaret om man vart godkännd eller så... men det var väl knappt någon som vart det! :O Så jag har iaf fått omprov på det på måndag... fyfan! så drygt

efter skolan så vare att ner till gymet och träna skiten av sig XD haha gick riktigt bra sen så vare då en runda på stan så jag köpte shampoo och balsam och en ny halsduk xD sen så pratade jag med mamma igår å hon undrade ju om jag skulle kuna vara å jobba istället för henne idag för hon ligger hemma i feber och det kunde jag ju då (= så idag så har jag jobbat i 6 timmar (= gick ju bra xD 

Kom precis hem för det och har ätit mat å så (= men kom precis på att jag glömde det som jag handlat idag på affären! :O så jävla surt :O

Imorgon så blir det ju KANSKE uppsala för nu har mamma ringt till de och pratat lite å så... jag ska ju vara där 10.15 på onsdagen och sen så ska jag vara på ett annat ställe en stund efter det som det visar sig att de glömt skriva upp mig på så! blir så jävla trött på den här jävla sjukvården som finns! man kan ju lika gärna skita i det för dom kan ju ändå inte sitt arbete.. så jag mamma ska höra av sig till mig imorgon om det blir nått "/  ska ringa till mamma och säga tt jag vill att dom ringer till mig och berättar.. kommer vara så jävla förbannad så då är det väl lika bra att jag blir arg i luren på dom än att jag blir otrevlig mot någon annan! eller? Kan väl ana att mamma inte häller vart så glad när hon fick veta det, eftersom mamma redan bokat hotel å allt  och även fixat folk som ska jobba åt henne och jag har tagit ledigt från skolan! 

men nu så ska jag försöka hitta på nått roligare att tänka på och idag så jobbade jag ju ihop med Jenni och jag kännde på hennes mage när den lilla flickan däri hade fått hicka xD så sött :D hihi 

Puss på er och önska mig lycka till ;) 

Kommentarer
Postat av: nadja

haha jaa ellerhur. ush gillar dom inte :p många som inte gör det heller tydligen. få se hur många det är som går i dom till våren/sommaren då ;)sett nån på högberget? ;p

2009-03-23 @ 20:06:09
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

okej, mysko du! haha. men förvånar mig kanske inte. men de kommer nog :) men dom verkar vara så pösiga och liksom jätte stora? man kanske ska prova på skoj nån gång bara för att se hur den sitter :o

2009-03-23 @ 20:21:59
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0