skola skola!

Nu sitter jag i skolan och har skapligt tråkigt^^ Har haft religion till 9, för då skulle läraren gå så då fick vi sluta! så jävla nödvändigt^^ Så nu ska man sitta här och vänta i 1timme innan nästa lektion börjar! sen så ska jag och emma troligtvis ner å träna (= trevligt trevligt :D

Och jag somnade väl då i en skaplig tid igår kväll fast så vaknade jag vid en 2 och kännde att jag var så spyfärdig :O bläää så då gick jag upp och det  kändes verkligen som om att jag skulle spy! :O gick till toan men inget hände så då gick jag och la mig igen och somnade XD det måste nog ha blivit så för att jag åt så mkt vitaminer och en massa sånt igår (A) hehe men nu mår jag iaf och jag väntar fortfarande på att mamma ska höra av sig så jag får veta hur det blir!



Och nu så sitter jag och kollar runt på kläder å massa smått och gått (= och jag kan inte förstå på mig de där nya hermensbyxorna? jag tycker att det är riktigt ful och att det ser ut som en as stor blöja.. det bara hänger ju! :O guud verkligen


Men det ser väl ändå ganska snyggt ut på gina tricots modeller men det ser ändå ut som en blöja! Men men det visar sig väl om det är någon som kommer i sånna, ska iaf hålla utkik :O :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0