Popcorn på spisen^^

Hej igen! Hoppas alla sötisar mår bra och så ;D Jag mår bra men känner mig lite tjockis så det är ju tur att jag har Emma så vi ska ju gå å gymma imorgon på morgonen, eller aa typ vid 11 XD wiee :D 

Nu för typ någon timme sen när jag gick ut ur rummet så luktade det jävla mkt brända popcorn... Mamma var så sugen på det å micron funkar ju då inte som den ska så mamma var så arg över det XD Så då var jag snäll och tänkte att jag kunde göra på spisen och så då gjorde jag ju det ;) Först så gjorde jag i en liten kastrull och så kom anders å frågade mig varför jag gjorde i en sån liten XD hehe det vart ju as lite så då tog jag framm den största som jag kunde hitta å då jävlar vart det mkt :D Sen så när  jag väl var klar så började lyxfällan och så jävla irriterad jag vart! :O Vare någon annan som såg det? 

 

Det var iag helt sjukt^^ Det handlade om en 25 årig tjej som levde värsta lyx livet... Hon var egen företagare och fick in 20 000:- i månaden men det kunde ju hon inte överleva på! :O Hennes föräldrar betalade hyran^^ Och en massa mer... Och även om hon skulle iväg på någon resa så var det dom som betalade allt typ... Hon köpte väskor som kostade bort åt eb 10 000:- styck :O Så irriterad jag vart för när dom där som hjälpete hennes och förklrade så var det som om hon inte tog i det i huve hon stod typ bara å vifta på handen å så :O  Och direkt när pappan öppna käften och skulle berätta något om hur mkt han la ut till henne i månaden så vart hon typ sur att han drar upp det å en massa sånt :O Så de som var där å hjälpte var tvungen att säga att hon måste låta honom prata :O stackars pappan... huhu men nu så ska jag inte klaga mer på det XD 

Nu ska jag ha en trevlig kväll och sova så klart om en timme typ (= Får väll se när jag somnar XD Imorgon så blir det att tränna och sen åka till vansbro ;) hihi hoppas det blir en mysig helg <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0