Plugga plugga^^

Har nog settat välldigt länge med att plugga, förstår inte ett skit av det här häller :O Religion..... bara en massa ord och inge sammanhang.. så ser jag på det! Är så trött på skolan och alla prov^^ Men men, vad kan jag göra åt det? det är ju då bara att se glad ut. Jag har även lagat mat idag och jag tror nog att det var första gången jag kokade potatis :O jag hade absolut inte en ända aning om hur jag skulle göra^^ kände mig ju då lite korkad XD 

Men maten vart iaf lykad och efter det så satte jag mig och började läsa igenom alla dessa tråkiga sidor... läsa läsa, sen så gick jag och solade mitt över gatan, det är ju tur att det är så nära (A) och det var riktigt skönt att sola och jag var så frusen så det var verkligen behövligt att sola idag =D sen så kom jag hem och läste klar all text och sånt trök^^ Och nu sitter jag här och tänker inte plugga nå mer idag.. får väl hoppas att provet går bra ändå (= För nu så ska jag duscha så jag får bort den här äkliga solarium doften som man får när man solat, jag tycker det luktar så äkligt XD 



Men nu så ska jag göra mig ordning och ta en snabb dusch och sen sova :D Puss på det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0