plugga lite till kanske?

Nu sitter jag här igen, mät i magen är jag också ;) Idag så vare cassi som gjorde mat och det vart ju gått ;D fast mkt klagomål hörde man från köket när hon höll på xD Och jaa, vad har jag ghjort idag? humm jag la mig i soffan och skulle plugga, läste några sidor sen så somnade jag :O jag vart så jävla trött... sen så vaknade jag och läste vidare (= Sen så har jag kollat igenom boken änu mer och lite till^^ 

Funderar på att läsa igen en gång till? det är ju så svårt med allt.. pålägg, marginaler och massa sånt! Men när jag har allt framför mig och så, så kan jag det facktiskt ganska bra med sen imorgon på provet så kommer det väl inte gå så bra! Men jag ska se positivt... DET KOMMER GÅ AS BRA ;) OK? Jag får iaf hoppas att det gör det (A) Och så har jag ävin kollat på Americas next top model 12 avsnitt 4 ;) såg att de kommit ner på nätet att tanka ner så då gjorde jag ju det så det har jag också sett på så det var ju trevligt det ;) 

Vet inte riktigt vad jag mer ska göra nu, klockan är fan 10 över 7 redan... kanske sola, men bara kanske eller så gör jag det imorgon (A) det visar sig^^  Men nu så funderar jag på att sätta mig med min bok vid teven och kolla om det är nå bra och så kanske det blir lite läsa i boken också^^ 

Puss på den bra idén <3 


Och så kan jag ju berätta att jag är så trött på skolan nu, bara en massa plugg plugg och åter plugg! kan det inte bara vara lugnt nu ett tag? Men det ska bli så skönt med lov och sen 2 veckors APU alldeles efter så det blir 3 veckor utan skola, och det ska bli så skönt <3 

[[v]] Emil [[v]]

Kommentarer
Postat av: nadja

haha visst är det världelöst :D haha

2009-03-31 @ 19:30:35
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0