Natti

Sitter här och lysnar på lugn musik och kollar runt på kläder å sånt trevligt^^ Fast nu har jag bestämmt mig för att hoppa i sängen och sova (= Skola imorgon ;) Hoppas det kommer gå bra^^ Kännde att jag inte hade tid med att åka till Falun imorgon, eftersom jag har omprov och så religion prov att göra (= Skolan går ju före annat roligt ;) synd som det än är^^ Men men jag vill ju klara skolan och få ett bra jobb efter^^ säkerligen som alla andra också vill xD Jag vill ha mkt pengar, och en liten söt hund (a) Vill flytta hemifrån så fort som möjligt (A) Får se om jag kanske blir att plugga vidare till butikschef eller nått sånt (= Den utbildningen ligger ju på ca 2år och det skulle ju då inte vara helt fel^^ 

Men nu så ska jag inte tänka på framtiden, ska tänka på nuet och just nu så ska jag sova, Puss på alla och sov gått också =D <3



Kommentarer
Postat av: vesna

godmorgon :) allt bra me dig?

2009-03-30 @ 07:26:28
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: nadja

jag mår super bra :D haha. dock väldigt trött, kände inte alls för den här dagen :/

2009-03-30 @ 08:10:49
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0