konferens och reception^^

Godmorgon alla snyggingar ;) <3 sitter man här igen. konferens och reception har jag nu då.. lika tråkigt som vanligt kan jag ju då påstå "/ Det blir bara att man sitter här och gör absolut inget... huhu :'( Och Therese är tilbaka idag så wiee och igår så gick det en rykten om att Therese hade fått sin bäbis och det var en kille :O Och vafan en kille? det är ju 95% chans att det skulle bli en tjej så njee "/ jag hängde inte med XD men sen kom det fram att det handlade om en annan Therese XD haha men men...

Min morgon var väl helt okey XD Klockan ringde 20 över 6 men jag orkade inte gå upp så jag "råkade" stänga av larmet så jag vaknade typ efter 5min igen och tänkte på det :O så då ställde jag klockan på 20 i 7 fast så kunde jag typ inte somna om så jag gick upp 5 över hav XD gjorde ordning mig och så :P sen så när jag var på väg ner till bussen så stanna grannen och hörde om jag skulle vilja ha stjutts in till stan så det fick jag XD så jag kom till stationen as tidigt imorse :O var där redan kvart i 8 :O huhu så tråkigt det var! sen så kom Tina å nadja en sväng å var lite sälskap innan dom hoppa på sin buss till smb^^ sen så tog jag bussen till skolan ;D

Och jaa, nu sitter jag allt här och har lektion! :O huhu Och igår kväll så pratade jag med min älskii i telefonen en sväng (= <3

Men nu ska jag försöka se om det finns nått som jag skulle kunna göra :D Puss <3

Kommentarer
Postat av: nadja

snygg design babe ;) och själv är man ledig imorgon och var det idag. eller jag pluggar hemma istället. as skönt :D

2009-03-11 @ 21:42:50
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0