jag måste till blge nu^^

Nu känns det som om jag måste till blge... vill ha den där klockan och nu kostar den ju bara 998:- och har kostat 1298:- och jag vill ju verkligen ha den klockan! den skulle passa min arm så bra (A) hihi det lovar jag ;) Den är ju så fin, kollade på den i uppsala men där var det ingen rea på den så "/ men den skulle jag vilj aha och jag har ju pengar ;) hehe vi får se.. kanske åker till blge imorgon för att möta emil så då skulle jag ju kuna kika in på den här ;) hehe Det tycker jag låter som en kanon idé (A) hehe Puss <3



Eller om jag ska vara lite snål och köpa denna klockan som nu bara kostar 200:- och som har kostat 498:- men den är inte lika snygg! Men den här är ju väldigt stilren och jag tyckte den var väl sådär men inte alls lika big som den dyrare.. men men får väl fundera på saken (= Jag vill iag ha en klocka som har vitt band och guld (A) hehe så snygga och frächa^^



Vad tycker du? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0