hemma :D

vart en ganska tidig dag idag ;) wieee två lektioner på hela dagen.. och konferens och reception var ju fan mkt roligare än vanligt XD vi höll på att klippa och klistra :O haha Sen så vare handels å då hade jag ju prov.. Jag var sjuk då när det egentligen skulle vara på så då fick jag göra det idag och jag tyckte det var galet svårt! :O inte alls vad jag hade förväntat mig^^ men jag hoppas att jag får g på det iaf XD Nu sitter jag iaf hemma hos mamma och väntar på att någon buss ska gå till sörvik så jag kommer hem någon gång iaf xD 

Men innan jag ska ta en buss hem så ska jag nog gå å sola XD vill ju inte vara likblek hela tiden XD fyfan^^ Emma var sjuk idag, sandra också, madde var hos tandläkaren men Therese kom iaf men det var ju kul.. vi som inte har en ända lektion ihop på onsdagar XD 

Puss så länge :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0