God morgon

God morgon på er alla sötisar =) sitter här och typ bara väntar på att nått ska hända, men vad? Är ju ledig idag från skolan så idag kunde jag sova ut^^ vaknade först innan 9 och sen så somnade jag om (= och vaknade vid 12 när pappa ringde, eller a jag var väl typ vaken men låg kvar i sängen (= så han slutar vi en 4 och då ska han komma hem en vända och sen ta med sig farmor å farfar på sin vanliga handlingsrunda som är varje torsdag ;) haha så söta dom är <3 börjar snart tycka att de är lite för gammla för att bo i ett eget hus men dom är ju pigga å glada och så bor ju  vi grannar med dom (= Farmor fyller ju 80 år på måndag och farfar fyller 85 i december =D hihi

När jag gick upp så var jag så hungrig så då gjorde jag ordning havregrynsgröt men det vart inte så lyckad.. vet inte vad jag gjorde för fel den här gången :O huhu men det gick att äta iaf XD Så nu sitter jag här och ska snart sdäda på mitt rum för det ser så förjävligt ut! :O kläder ligger det över hela golvet^^ Sen så hoppas jag på att pappa å de ska stanna på stan och gå runt lite så jag kan kicka på en skinjacka med pappa (= eftersom jag inte hittade någon när jag var i uppsala :O synd :( 
 


men nu så ska jag städa så det blir snyggt ;) puss på er <3

Kommentarer
Postat av: nadja

haha jaha, en sån. ne ush vill inte jag ;)

2009-03-26 @ 13:10:51
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

hur kan man misslyckas med havregryns gröt? :p haha SÖT EMMIS <3

2009-03-26 @ 13:12:02
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

nej okej, men det är ju super lätt o göra. och jättegott :) jag äter det varje morgon. vad brukar du ha till då? (:

2009-03-26 @ 13:56:36
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0