Fryser i detta kalla väder^^

Hejsan! Hoppas alla mår bra och så, jag mår iaf bra men fryser nästan ihjäl! :O Så har vart duktig men att försöka få eld i kaminen och tror det blir bra, eller a hoppas på det iaf :D Nu sitter jag iaf vid daton och är social på msn så nu är det ju bara att börja skriva ;) 

Dagen idag har ju allt gått välldans fort :P och det är ju kul och bra det :D Matten idag gick ju ganska bra, eler a bättre än vanligt iaf ;) Sen så vare engelska och jag satt och pluggade på mina egna papper och det gick väll en välldans bra det med XD Sen så var det bara svenska och klassråd och klassrådet är ju så jävla onöding :O Och i skolan idag så försökte jag lära mig att göra en inbackad fläta och jag kan ju säga att det blir bättre å bättre =D huhu Och Så när jag skulle ta ur min snodd så satt den värkligen fast :O vetefan hur jag gämt lyckas med att få den att fasna xD 

 

Efter skolan så gick vi ner till stan och sen så svängde jag å emma in på MåBättre och Madde gick vidare :P Det gick bra å träna idag och så har vi haft en "träff" men Patrik idag om hur vi tycker att det går med maskinerna och så xD Och vi tyckte det gick så bra så :P Och så har vi fått 2st nya magträningar så nu jävlar ;) Känner att jag har träningsvärk i magen eller snarare sagt att jag kommer vakna imorgon och kommer känna det så förjävla mkt XD Drack mkt vatten gjorde jag också ;) så ett stort + till mig :D 

Och sen efter träningen så vart det att gå upp på stan en sväng och kicka runt^^ Sen så gick vi till hemköp och köpte oss en varsin vasa macka och en chockladboll xD onyttiga kan man ju kanske få vara om man tränar (A) eller iaf lite^^ hihi sen så åkte jag buss hem till sörvik, gick upp för denna jävliga bake.. usch va jag hatar snö... Det var ju så mkt slask att jag höll på att ramla flera gånger. känndes som om jag bara gled bakåt.. drygt kan jag ju säga (= 

Imorgon blir det blge med Emma :D 

Puss på det <3

Kommentarer
Postat av: nadja

jaharu! kan jag lova att det är :)

2009-03-09 @ 19:46:39
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

jaha okej haha. då valde du rätt serie kan jag lova :D . det är en ungdomsserie handlar om ett gäng ungdomar o deras liv, om vänskap, kärlek, familje kriser,ungdomsproblem ja. as bra :D

2009-03-09 @ 20:38:55
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

ja klart att den är bra :D

2009-03-09 @ 21:13:05
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0