Fortodol?

Vad ska man säga? Fortodol är ett naturläkemedel och är riktigt bra och det lindrar smärta... Jag säger inte bara det för jag vet och jag tycker att det har funkat väldans bra mot det också, mänsvärk till infektioner... Men nu visas det att det är 2styckna som dött och dom har ätit Fortodol och även ätit andra preparat som inehåller en massa skit i.. Och av de vanliga medecinerna man får receptbilagt så är det en ca 10 000 människor som dör av det under ett år! :O Och är det inte sjukt att dom ska ta bort fortodol för att det kan vara 2 styckna som dött av det men det är ju inte säkert eftersom dom ätit en andra medeciner också! De har gjort en undersökning och det har visat att 2 av 9 burkar har innehållit något slags olagligt ämne i de och om det bara är i 2 styckna av 9 så måste det blivit nått fel vid produktionen eller? Det finns några som tror att det är ett sabotars att de blandat i de ämnet enbart för att Fortodol har sållts så bra på marknaden att vanliga värktablätter inte sålt så bra och gått ner i försäljningen. 


Det låter som om det skulle orsaka typ halva människans död! Det står typ att "flera dödsfall" har inträffat dom som ätit det och vadå det låter ju som om det skulle var ahur många som hällst! :O Det är ju bara två som har dött som ätit det! tänk om det var de andra medecinerna som dom åt som dde dog av? är det någon som tänkt på det? Men visst en del burkar ha innehållt Nimesuldi och det är ju förbjudet, men det är ju inte alla som innehåller det utan bara ett fåtal. Och produktionen är från USA och nu har de bestämmt att produktionen ska flyttas till Sverige.^^

Men nu ska jag sluta klaga men det är iaf vad jag tror! 

Kommentarer
Postat av: nadja

ush, jag tycker det är lite små läskigt med tabletter överhuvutaget. man ska ju inte äta för mkt tabletter egentligen. så jag håller mig till mina p-piller bara haha :D

2009-03-03 @ 19:24:25
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0